Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 17 günlük olmuştu,
Anneye uykusuz geceler Babaya yarı uyanık geceler başlamıştı,
Etrafında onu izlemeye doyamayan gözler vardı,
Annesi artık 7/24 süt üretiyordu.
Duş almak, uyumak falan önemli zaman ayarlamaları gerektiyordu.
Daha 2 hafta önceye kadar bunlardan pek haberimiz yoktuu:)

Vee Bize *3 'lü Günler başlamıştıı.
Nasıl mı ? 
-Yearimm yearimm yearimm 
-Kızım kızım kızımm benim
-Ölürüm ölürüm ölürümm 
-Oyy kıyamam kıyamam kıyamamm 
😍😊🍼 
Bizde haller özetlersek böyle dostlar :) 

Hamileliğim öyle hareketliydi ki evde durmaya hala Alışmış değilim. Hele ki Lina uyurken napacağımı bilmiyorum bazen ve uyumayı seçiyorum. 
Yoruyor mu Lina derseniz. 
Biraz sarılık olduk. 
3 güne bir kontrole gittik, kızımın minicik damarlarından kan aldılar. Bense seni seçtim Pikaçuu diyip Linayı babasının kollarına bırakıyorum. Bakamıyorum dayanamıyorum kuzuma kan alınırken. 
En iyi tedavisi olarak da 2 saate bir emziyorum. Birde belki bir umut diye kendi tedavi yönteminiz var tabi bunu anneanneler diyollaaa :)) uyguladık bizde faydasını görürsek diye 2 adet hurma kaynatıp 1 çay kaşığı içiriyorum sabahları. Neydendir bilmem ama Çok şükür düştü değerlerimiz.(denemekte zarar yok sarılık sıkıntısı olanlar için.)

Evet gelelim 2 saate bir uyanma konusuna. Bizim eve Gökten bir Lina düştü.
Anne Babasının dengeleri şaştııı.net 😊 
Eşimde uyanıyor sırf benim ayılmam uyumamam için. Gece uyandığımızda ki halimizi görseniz gülmekten yerlere yatarsınız. Ben bişi söylüyorum ne dediğimi bilmeden eşim gidip salonda bir şeyler arayıp geliyor. 😁 Gelince ayılıp ben ne almaya gittim, ben ne söyledim falan oluyoruz.Birbirimize saçma sapan anlamsız şeyler söylüyoruz rüyada konuşuyormuş gibi. Ama o uyku ağırlığıyla gülmeye bile üşeniyoruz bazen :)  Yani evde geceleri ikimizde Alzaymır hastaları gibiyiz. Ne konuştuğumuzu ne yaptığımızı bilmiyoruz. 😁 Anlayacağınız Lina bizi fena çarptı :)))
İlk günler çook zorlansak da zaman geçtikçe 2 saat kuralına da alıştık. Lina da aynı şekilde uyandırmak için bazen altını açıyordum şimdi kendi 2 saate bir uyanmaya başladı.

Linaya ilk öğrettiğimiz şey 
Gece - Gündüz kuralı oldu. 
Gündüzleri göz iletişimi kurduk hep Lina ile emerken bakıştık, konuştuk altını alırken hep konuşa konuşa değiştirdik. 
Geceleri ise tam tersi loş bir 
(sarı ışık) gece lambasında uyandığımız zaman konuşmadan altını alıp emzirdim hep. Böylelikle oda gece olduğunu, hemen geri uyuması gerektiğini öğrendi. 
Sarılık düştükçe kızımda bizde rahat edeceğiz inşşşşş.. :) 
Göbek bağımız 6. Gün düştü bizde artık her gün duş almaya başladıkkk :)
suyu seviyor gibiyiz etrafı izleyerek duş alıyoruz :)

Geçen ay beraber Vizelere girmiştik kızımla. Lohusa falan demeyin hiç Finallere de 10 günlük halimle gidip girdim. Bu sefer eve gelince aççç bir kurt bekliyordu beni.Yalanıp bulduğu yeri emmeye başlayan. :) Bu arada Loğusa kafam Hamilelik kafamdan daha güzel.  Hamileyken engel olduğum şeylere şimdi daha çok engellemeye çalışıyorum. Bu dönemde de yine en çok Kişisel gelişim kitapları iyileştiriyor beni ... Lohusalık yalnız kalmaya boş kalmaya gelmiyor söyleyeyim ;)

15.Günde Funda Arar konserine gittik Lina da dahil :D Karnımdan alışkın o gürültüye diskodan çıkınca doğmaya karar vermiş olsa da gayet rahat bir konser dinledik uyudu sürekli çünkü :)
17.Günde evde duramayıp İş yerine ziyarete gittik kızımla. Bir hayran kitlesi bekliyormuş meğer haberimiz yokmuşşşş :D Karnımda herkesin sesine çok alışkındı zaten kızım sakin bir şekilde uyudu uyandı ve büyüsün de kucağımıza alıp sevelim diye ona bakan gözleri izledi :) 

Yaşasın Özgürlük
Yaşasın Lina
Yaşasın Yaz !

Herkese misss gibi baby kokulu 
öpücükler ... :*







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼