Soranlara Anneler gününde doğurmuş dersiniz ;)

İlk defa bir blog'a başlarken nereden başlayacağımı bilemiyorum... ☺️ 

Bu aralar havalarda gezeceğim biraz idare edin artık. ;) Rüyada mıyım? diye gün içinde elli defa düşünüyorum. :)Uçuyoruz ailecek anlayacağınız.

Hamileliğimin başlarında hep Summer Garden'dan (disko) yada iş yerinden doğuma gideceğimi söylerdim. Ve onu söyleyerek üzerime çekmişim bilemezdim. ☺️
Güzel geçen bir gebeliği 10 mayıs anneler gününde sonlandırdık kızımla :) hep diyordum ne zaman istersen Sağlığınla gel diye canı sıkılmış olacak ki çıktı geldi. İşten zorla artık git biraz dinlen diye gönderilip duramayıp ertesi gün doğurdum desem yeridir. 😁

9 mayıs cumartesi hamileliğim boyunca hiç uyumadığım kadar uyudum 13.30 da falan uyanıp zorla, şaşırdım kendime. Bir üşengeçtim ki sormayın gitsin. Olumlamalar dinledim yatakta enerji toplamak için. Biraz egzersiz yaptım, Anneler gününde görme engelli kadına bebeğinin yüzünün hediye edilmesini izleyip ağladım birazda (aramızda kalsın) 😉 Duygusaldım hiç olmadığım kadar.

Eşim çiçeklerle eve geldi, erkenden anneler günümü kutladı. Ama ben ruh gibiydim. 
Hadi aşkım bu hafta sonu gidelim Summer'a keyfin yerine gelir dedi ve çıktık.
Giderken de arkadaşlar buradan dönüşte doğum haneye koşabiliriz diye dalga geçtim bir güzel :))
Eğlendik gece 02.30-03.00 çorba içip eve geldik. Çorba içerken Öyle güçlü tekmeler atıyordu ki içimdeki kıpır 
- Ahh diye sessizce çığlık atıp 
-Hayatım bir gün bu tekmelerle yanlışlıkla patlatacak o suyu dedim. :) 
Eve geldik Saat 04.30 
bir uyandım yatak ıslak ! Aman Allah'ım sanırım altıma kaçırıyorum ben ! 
Wc de yarım saat vakit geçirdim ve o suyu durduramadım. Eşime seslenip 
- Aşkımmm bi bakar mısın ? 
Ya ben altıma işiyorum yada suyum geliyor dedim. 
Geldi bana bakıp aşkım bişi yoktur ya su değildir. Deyip gidip geri yattı 😂😂 
( Ki şimdi buna çooook gülüyoruz ) kafası güzel kocam nereden bilirdi ki bu olaydan 6 saat sonra baba olacağını ! 😁
Biraz daha zaman geçirdim. Lina'nın bezinden koydum altıma ve dayanamayıp
-Aşkım kalkarmısın bi ya bana yardımcı ol diye bağırmamla babanın kafası kendisine geldi ayıldı 😁 
Biraz internetten araştırıp ne olur ne olmaz gittik hastaneye.
 Ebe kontrol edip suyun geliyor dediğin de ikimizinde suratını anlamsız bir ifade aldı.
Bebeğim hazırdı gelmeye peki biz Hazırmıydık ? 
Doktorum geldi hemen saat 05.30 gibi. Burada da yeni doğan ünitesi olmadığı için ne olur ne olmaz diye Antalya'ya gitmeyi teklif ettik hemen. Oda henüz doğuma 1 ay olduğu için aynı şeyi sundu bize. 
Tüm eşyalarımız aylar önceden arabanın arkasında hazırdı zaten. 

Çıktık yola ve öyle başladı her şey ....  
Ambulansa aldılar. Öne Annem geçti. Arkamızda bizi arabayla ağlayarak takip eden kocam... Korkudan değil Birbirimizden ayrılırken ağladım orada, iyi de kötü de olsa o psikoloji bambaşka bir şey. İkimizde ağlıyor ve her an dua ediyoruz. Zor bi andı.. Onun çok iyi bi şekilde sağlıkla geleceği için olumlamalar yaptım gidene kadar.. 
Gittik, Odaya aldıklar ve o ameliyat önlüğünü giydim sevmeyerek 😄
Başından beri planladığımız doğum fotoğrafçımız, doktorumuz, eşimin doğuma girmesi falan herşey iptaldi tabi. Normal doğum hayalimde Lina'nın makat oluşuyla suya düştü. 
Ameliyathane' nin önünde kocadan anneden ayrılış içine koysa da insana, birazdan kızıma kavuşma düşüncesi söndürüyordu İçimde yanan ateşi. Hiç korkum yoktu sadece kendimi hiç sezeryana planlamıştım ama onuda iyi yönünden düşünüp şimdi zorluk çekmeyeceğim ben doğum sonrası da toplarım kendimi evelallah diye gazladım biraz 😜

-20 derece olan ameliyathane de epidural alarak doğum yaptım.
Sırtımdan iğne vurulurken doğum resimleri çekmeleri için rica ettim 😉Kızımın doğuşunun her anını çekti hemşire abimiz. Bir nevi doğum fotoğrafçımız oldu. :) doğum başladı şimdi şöyle oluyor, böyle olacak, baş ağrısı olacak 10 dk sürecek derken 
Tam 16 dk da sürdü doğum. 10 mayıs pazar 10.16 da bir "Ingaaaa" ile geldi kızım anneler gününde. :) Çıkar çıkmaz Anneler günümü kutladılar doktorlar. Ne kadar çabuk bitmişti ... 

Kızımı boynuma getirdiler misss gibi kokusuyla kokladım sustu hemen gözlerini açıp beni izledi, giydirdi ebe ablalar seve seve. Her şey normal çok şükür kilomuz 3.005 :) biraz daha kalsa 4.5 geçecekmiş dedi doktorlar hep.
Saçı bile varmış Allah'ım diye baka kaldım. 
Giydirip direk babanın kucağına verdiler.
Bakalım seni bekliyorlar mı ? kapı önünde yoksa bebeği alıp gittiler mi dedi hemşireler :) kapının açılmasıyla benim 2. Plana atıldığım bariz belliydi :) Ama Biliyordum ki caniçim sevgilim de  benimle birlikte kapıda 9 doğurdu... 
odaya çıktığımda herkesin gözlerinde bir mutluluk kızım kocamın kucağında minnacık. Birbirimize bakıp bakıp şükür ettik.

Vücudum 3 saat sonra kendine geldi. Uyuşukluğum çözüldü. Öyle çok bi ağrım olmadı odak noktam dikişlerim değil kızımdı artık ağrısa ne olurdu ki... 
Doğumdan çıktığımda sütüm gelmişti. Gece bitkin düştüm artık gözlerimi tutamıyordum bir yandan da emziriyorum alışsın diye uğraşıyorum gözlerimizden yorgunluk akıyor ama onu izlemek için elimden geldiği kadar direniyordum.
Doktorlarımız hepsi kontrol etti ve her şey yolunda olduğu için ertesi gün ayrıldık hastaneden. 🙏🏼

Bize kattığı ilk değişikliklerden biri dönüşte, arabayı Ralli gibi kullanan babamız, ben söylemeden ilk defa çok yavaş kullandı. 😁
2 kişi çıktığımız evden 3 kişi döndük süslerle karşıladılar bizi evimizde, arayan soran bizi görmeye gelen, sürprizler hazırlayan herkesi severim öperim 😘 

Doğum hikayemiz böyleydi... Allah herkese nasip etsin sağlıklıca dileklerimle. Asıl macera şimdi başlıyor artık Linagilli günler bekliyor bizi :) 
Veee bizim içinde onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine dersiniz  ;) 
Nunu ve Lina'dan baby kokulusundan öpücükler sevgiler .... 










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼