Lina 1 aylıkmışşş Aa Dostlar 😍☺️


Huhuuuu beybiiii !
Sen 1 aylık oldun bilene Yavyumm 😎
Nasıl geçti 1 ay hemencecik yahuuu

Sen büyüyorsun günden güne her banyo sonrası daha da büyümüş geliyorsun gözüme. 
Bir yandan gelişimin için sevinirken bir yandan bu günlerin geri gelmeyeceğini düşünüp üzülüyorum seni izlerken. 
Çok uyanıksın beybi üstelik bunu biliyorsun ve bize karşı kullanmaya çalışıyorsun yalancık ağlamalarınla.
Eldiveni çıkardığın da hemen saçını çekiyorsun, kendi canını yakıp ağlamaya başlıyorsun. Ellerinle canını yaktığını hala keşfedemedin be yavrum 😁 
Güçlü kızsın evelallah elimizi tutunca hemen kalkmak istiyorsun.
Ellerin ayakların çok hareketli sürekli havuzda yüzer gibisin. 
Yanağının kenarından kıyısından bişi geçse öpücük atmaya 'cak cak' emmeye başlıyorsun. 
Gece gündüzü öğrendin. Sabah hava aydınlanınca gözünü açıp; 
"benimle konuş Nunu, boş yere uyutmaya çalışma " diye gözlerini sonuna kadar açıp bana bakıyorsun. 
Duş alırken mutlaka ellerimizi sıkı sıkı tutuyorsun. Kendini güvende hissetmek çok hoşuna gidiyor. 
Ellerini tutmak elimizi başının altına koymak seni hep sakinleştiriyor.
Altını her açtığımda işemeye bayılıyorsun. Allah'tan erkek değilsin diye kendimi sakinleştiriyorum bende bununla. 😉 
Eskiden meşhur araba süsleri vardı sürekli kafaları sallanan 😁 aynı onlar gibisin ama yeni yeni biraz daha arttı kafanı dik tutma süren. 😉
Henüz 20 günlükken Funda Arar ve Demet Akalın konserine gitmişliğin var Ama sen diskodan sonra doğmuş çocuksun o yüzden seni etkilemiyor paso uyuyorsun beybi 😏

Sende gelişmeler böyle giderken gelelim bize ; 

Seni izlemeye doyamıyoruz. Sana aşık olduk resmen. 
Çok güzel, çok masumsun. 
Gerilirken dudaklarını büzüp ayaklarınla bağdaş kurmana bitiyoruz. 
Uykunda bize attığın gülücükleri üzerimize alınmaya çok meyilliyiz. 😉 Koltukla uyuya kalmak biraz fazla lüks bişi artık. Sen uyuyunca arada kaçamak yapıp eskisi gibi koltukta keyfii uyuyoruz babayla. Gündüzleri ise sen uyurken işlerimi bitirip kendimi bazen boş gezenin boş kalfası gibi hissediyorum. 
Önce ki hayatım o kadar yoğun ve planlıydı ki. Bazen ne yapacağımı bilemiyorum hemen geri uyanda oynaşalım diye susup oturuyorum ev işlerini hallediyorum 😁 
Sana her baktığımızda iyi ki geldin hoş geldin diyoruz annecim... 
Birinci ayımız hayırlı olsun, Gelsin yeni 30'lar 😉
Seni çok seviyoruz Kızım... 

Gelelim 1. Ayın doktor kontrolüne 

Normalde bebeler 1-3 ay arasında 7-10 cm uzarlarmış Bizim kız 5 cm uzamış 1 ayda ;)
uzunn olacak belliii sözlerini duyduk herkesten. Kilo alımımızda beklenenin üzerinde çıktı. Maşallahlarınızı  da duyduk 😉 ;)
Sarılığımız azalıyor ama her ihtimale karşı kafamızda soru işareti kalmasın diye testler yaptırdık. Kan idrar sonuçlarını bekleyeceğiz bakalım.. Uyku sorunumuz var biraz, geceleri uyuyoruz ama 1 aylık olduğunu unutup gündüzleri uyku yerine ilgi istiyoruz. Birde biz daha nasıl oldu bilmeden kucağa kokuya çok alıştığını gördük Lina'nın. Düzene girmesi için uğraşıyoruz bakalımm ☺️

7/24 lohusa, süt üretimi, acil sakinleştirme, alt temizleme ve tüm ihtiyaçlarını gidermek için hizmetinizdeyim efenim.

Benden saygılar sevgiler & Lina'dan bebe kokulu öpücükler ... 😘







Yorumlar

  1. linanın annesi merhaba :) bir süredir takip ediorum yazılarıı çokta başarılı buluyorum seni takibe aldım bende beklerim sevgiler,

    yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler güzel yorumunuz için :) takibinizdeyim artık güzel bloğunuzu destekliyorum...
      Sevgiler ...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼