Bonbonella 2 Aylık olmuş komşular 👻💃🏻


Selam Beybi 
Bu senin 2 aylık yazın bakalım neler yapmışsın ;) 

Daha dün sen karnımda ben hoplayıp zıplayıp koştururken, bugün sen kucağımda bazen sakinleş diye sürekli hopluyoruz beybi babanda bende kan ter içinde kalsak da bu senin çok hoşuna gidiyor. 
Üstelik şarkı yazdım sayende hop hopp giller hopgiller diye geziyoruz etrafta :D 
Henüz beni bir meme, Babanı da kaka yaptırıcı olarak görüyorsun bunun farkındayız ama olsun sonuçta bizi gözün tuttu ;) Baba'nın kucağında  pek güzel kakanı yapıp gazını çıkarıyorsun ve biz buna oleyy beee diye bağırıp feciii seviniyoruz 😝 


Sabahları uyanışın gözlerini kırpa kırpa bakışın, gülümseyişin benim uykumun açılmasına sebep oluyor. Maşşallahın var sabahları pek bi keyfin yerinde dostum.
Gün içinde sürekli iletişim halindeyiz, yüzüne  konuşuyoruz maymunluklar şebeklikler yapıyoruz ve sen bizi iplemiyip duvarlara etrafa bakıp incelemeyi seçiyorsun.Yada kafanı yana çevirip pis pis sırıtıyorsun.  Ama biz buna aldırmadan devam ediyoruz. Sen geleli pek bi çenemiz düştü cınımm bunun sebebi tamamen sensin yoksa biz hiç böyle insanlar değildik bilesin  ;) 

Gezgiç olacaksın belli huysuzluk yapmayacaksın bize gezerken keyfin keyiff ve  bu da beni çok sevindiriyor. ( çünkü işime geliyor ) 👻 arabaya bindiğinde hemen uyuyorsun. 
Haa birde söylemeden geçemeyeceğim yataktan ziyade koltukta uyumayı çok seviyorsun. Biz gibi 😁 
Sana bu ay zorla emzik alıştırdık yavrum ilk başta seni kandırdığım için vicdan azabı çektim üzüldüm resmen ama sonradan seninde benimde işime geldi. O minnacık ağzına elinle vurup emziği uzağa atıp ses tonunu git gide arttırarak 
-ııı 
-ııınnn 
-ııııınnnnga
-ınngaaaaaaaaaA 
Diye ağlıyorsun. 
Hem içimiz eriyor hemde o 4 harfle çıkardığın seslere şaşıp gülümsüyoruz.
Çekiş gücün ve emziği uzağa fırlatma gücün bir harika dostum!
Eldivenlerini hala çıkaramıyorum fırsatını bulduğun an yüzüne ya da saçına götürüyorsun yada elini yakaladıktan 2 dk sonra 
- Cupp cupppp cupppppp sesleri yükseliyor. 
Her şeyi meme sanıyorsun bizim omuzlarımızda dahil ;)

Seni yıkamaya bayılıyoruz suyu çok seviyor gözlerini sonuna kadar açıp izliyorsun sakince. Bizde seninle konuşa konuşa vakit nasıl geçiyor anlamıyoruz.
Sen Henüz dünyadan bir haberken biz seninle oyunlar oynuyoruz tepki vermesen de biz çok eğleniyoruz kızım😝
Şimdilik öyle avutuyoruz kendimizi işte idare et. Ellerini hala yumuk yaptığın için el izini henüz almış değilim ama ayak izini alırken çokk eğlendik babanla boyaya basınca tüm parmaklarını kapattığın için biraz zaman aldı - Haah işte bu oldu demek. Yeni anılar ekledik işte bizde kendimizce :) 

Bu bir ayda ... Uzadın kilo aldın resimlerine baktıkça çok büyüdüğünün farkındayım. Ayaklarının maşallahı var baby sürekli apalamaya hazırlar.
Olmayan boynunla Kafanı dik tutuşuna bayılıyoruz bu arada. ;)
 Omzumuzdan etrafı incelemek en büyük aktiviten şu aralar. 
Biraz gaz sancın oldu bu ay bizim de  ilk Zorlu sınavımızdı. Ben rezene içiyorum sende kimyon veya doktorunun verdiği ilaçla o işi de hallediyoruz. Çok şükür halimize 🙏🏼 
Sancı seni uyutmadığı için Tabi uykusuzluk neymiş insan o kadar uyumayla nasıl olurmuş neler yaparmış herbişeyi öğrendim sayende  ;) hepsi sana feda olsunn ne uykudayım ne koltuklara kusmanda ne de o durmayan ayakların sayesinde bezi kaydırıp işemene bla bla bla 😊 diyip daha saymayıcam merak etme uslu çocuksun sen şaka yaptım :) 

2. Ayımız hayırlı olsunn ... 
Sen uyurken de seni resimlerine bakıp seven 

                                                                        Annen...


Dipnot : Baban alttan alttan Ba-ba  Ba-ba ba ba diye kanına işliyor ama yemezler 😏

Haa bizi sorarsınız iyiyiz.net bu kadar :) 

Sağlıcakla kalın... 🙋🏻





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼