Happy Yarım Yaşş ! 😍

Şimdi sen benim karşıma geçip Vıyak Vıyak bana cevaplar vererek 
6 ay mı oldum diyosun ? 
Yani bu yarım yaşşş demek mii ?? 

Resimlerine bakıp duygusala bağlamak seni de bu yazıları okurken anne insan büyüyorum diye üzülür mü düşüncesine sokmak istemiyorum. 
O yüzden annelik duygusallığımı içime saklayıp,
senin 6. Aya girişinin tadını çıkara çıkara anlatmak istiyorum ;) 

Feciii gelişmelerin var Bebitto Baban ve ben
-Ay ben Şok ! modundayız çoğunlukla.

Eller artık önüne herhangi bir şey yaklaşınca manyetik alana girmişsin gibi titremeye başlıyor 😁 Tutsam mı ? Yolsam mı? İkilemi içerisindesin.
Biz ise her haline çok şükür diyor saldırışlarını keyif içinde izliyoruz.
-Aşkım Aşkım Aşkımmm dürtmelerimiz sen karnımdayken başladı ve her gün devam ediyor.
Güler yüzüne ise diyecek hiç bi laf bulamıyorum ! 
Ayy sen yabancımısın kimsin nesin ? Hiççç umrunda değil aksine bi yılışıyorsun ki kimse karşına geçip kendini tutamıyor.
Çevremiz genişliyor günbegün ...
Karşımıza hep iyilerin çıkmasını diliyorum...

İçine kurt kaçmış hallerin günden güne artarak istikrarını sürdürüyor. Kime çekti acaba sorusu ise annen de baban da bir o kadar uslu bir bebekken tek ihtimalin teyzen ve benim hamileliğimde ki hareketliliğim diye düşünüyorum... Kucakta dans etmek ve yakala yakala yakala en çok çığlık attığın aktiviteler.
Sallanmaya hiç alıştırmadığımız için olacak ki çarşafın arasına koyup salladığımızda ki tepkin hayatındaki ilk sesli kahkahayı atmana neden oldu. !
-Uyur mu ? acaba diye düşünürken Ay biz şok !


Demiştim daha önce de Anne karnında iletişim önemli diye ;) Günde bi kez mozart dinletip geri kalan zamanda türkçe pop, yabancı pop dinleten hamilelere sesleniyorum. Test ettim onayladım ! Yapmayın etmeyin mozart'dan şaşmayın 😉😁

Gel gelelim emekleme ayarlarına 
Uzun süredir o olmayan boynunla kafanı kuş gibi kaldırıyorsun. Ama o eli kaldırayım da bi atayım falan uzun iş., onun yerine sürünmeyi ve ayağa kalkıp adımlar atmayı tercih ediyorsun. Başından beri söylüyorum aceleci bebesin annen gibi 😉
Emekleme kısmını atlarsın diye ödüm kopuyo vallahi. Çok hayal ediyorum emekleyişini azıcık gayret et hayallerimi yarım bırakma emi cınımmm 😉

Ek gıda maceralarımız gayet iyi gidiyor Elma-Armut-Muz-Havuç-Patates Ekşiyi çok sevmesen de Yoğurt yemeye başladın yaviyum,
Bu arada Kendi kendine sinirlenip konuşmalarını söylemeden geçersem büyük ayıp etmiş olurum..
 O nasıl bi ses ? Nasıl bi çığlık o bünyeden o ses nasıl çıkıyo henüz bilmiş, çözmüş değiliz :D 

İş dönüşlerin de Merdivenleri yarışarak çıkıyoruz Babanla ilk ben ilk ben diye  😻😁
Bizi kapı önünde karşılaman görünce de çığlıklar atıp ellerinin kollarının bi çırpınışa geçişi tüm yorgunluğumuzu unutturuyor ..
Biz hala aynı çocuklukla devam ediyoruz öyle büyüdünüz hadi yine iyisiniz falan diye hiççç düşünme cınım. Biz seni sende bizi biraz zor büyüteceksin. 😉
Sende gelişmeler böyle bizi sorarsan eğer 
İş ev Lina modundayız uyku mu ? 
Ha Uyku ? Neydi diyecek hale geldik bu arada. 
Böyle bi nazlanmalar bi isyan modundasın bu aralar...
5-6 / 6-7 nöbetleri falan derken öyle yuvarlanıp gidiyoruz babanla (uykusuzluktan) :D
Pirinçlerinin alacağı olsun napalım ..

Hem Bizi de özlüyorsun işteyken onuda biliyorum vakit geçirmek istiyorsun herhalde....
Ve bizde seni uyurken bile özlüyoruz Annecim...

Seni Çok Seviyoruz..
Hayırlı uğurlu olsun  6. Ay'ın
Yarım yaşın ...



Yüzümde gezdirdiğin o küçücük ellerinden öperim ...


Annen... 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼