Hoşçakal unutulmayacak 2015 Veee Hoş gelmiş 2016 🎉🎊

Sevgili 2015

Geçen yıllardan çok farklıydın benim için. 
Unutmam diyip unutacağım bir yıl olmayacaksın hiç bi zaman ne mutlu ...
2015 yılına içimde 2 kalple girmiştim,
şimdi o kalp yanımda yüzümü okşuyor agucuklu sesler çıkarıyor.
Bizi kendine deli gibi bağlıyor... 
Anne - Baba sıfatını aldık biz bu yıl.
Bu bizim hayatımızda ki bi dönüm noktasıydı biliyorum.
Önümüzde ki her yıl daha güzelleşerek devam edecek diye düşünüyorum. 🙏🏻


Beş yıldız geçirdiğim hamileliğimin,
Bizim Anne Baba maceralarımızın,
Lina'nın kudurukluklarının,
Hem içimde  kalbini taşıdığım hemde şuan başımı koyduğumda o minicik kalbini dinleyebildiğim hayatta ki en güzel  2 duyguyu da tattığım YIL.
Teşekkür ediyorum kendime eşime kızıma ve Allahıma binlerce kez şükürler olsun 🙏🏻 


Vee 2016 

Biliyorum ki yine öyle olacaksın 
kızım ilk yaşına girecek 
Yürüyecek 
Koşacak
Konuşacak 
ve yine ilkleri taşıyacaksın.


Bir çekirdek aile olarak karşılıyoruz seni 2016 👨👩👧💑❤️
Sevgiyle Umutla Aşkla Huzurla Sağlıkla gel bize 🙏🏻 ☺️







Canımmm Okuyucu biliyorum yine Maşallahlarınızı esirgemediniz. ;)


Lina sizleri bebe kokusuyla öpsün

Herkese Sağlıklı, Mutlu, Huzurlu  Yıllar dileriz.... :* :* :*


Hoşgeldin 2016 ... 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼