2 Prinçle karşılanan 8. Ay 👻😍

Ya-sa-sınnnn
Cınımm Artık 2 princin var 👻👻

Biri gelince öbürü de dayanamayıp pırtladı 😁 Çok tatlılar minicik diş nasıl oluyormuş diye bakıyoruz işte öyle ağzımızın suyu aka aka sana :) 

Bu ayı tamamen Babacıııııı bir kız bebesi olarak bitirdin.
Azıcık zaman zaman kıskansam da bayılıyorum ikinizin aşkına.
Hep istediğim bişeydi oldu 🙏🏻🙏🏻
Ben dahil kimin Kucağında olursan ol hopp babaya atlıyorsun. Biraz aşk biraz da çıkar diyelim çünkü seni en çok yürüten baban oluyor. Benim belim dayanmıyor beybi, yürütme onda uyutma bende haliyle kimi daha çok sevdiğin ortaya çıkıyor. 😁 
Babanın da yorgunluktan öldüğü bi gün çıkıp sana bi yürüteç aldık ve sen bindiğinden beri otobüs şoförü Mustafa amca rolünde arkaya bakarak geri geri geliyor ve bazen fırıldak Ömer misali koşuyorsun. Sanırım apalamak sana göre değil.
Uzun iş öyle elini at yerlerde sürün falan. Yürümeni beklerken elimizden tutunca sen koşuyorsun bizde gülme krizlerine giriyoruz. 😂😁

Desteksiz oturuyorsun artık göbekte aldı başını gidiyor kilolu bi bebe olma diye düşünüyorum çoğu anneye zıt olsa da :D Sürekli yee diye koşmuyorum peşinde buna alışma diye.
Bana göre öylesi makbul sende bunları okurken ilerde bi buse kondurursun inşş yanakıma 😘

Yaptığımız bir şeyi asla unutmuyor bidaha da onunla alakalı bişi görünce yüzüme bakıyorsun hadi yapsana Nunu diye. Maşallah diyorum sana 
Her halimize hep şükür ediyorum. 

Sayende Buradan oyuncak firmalarına da sesleniyorum bi pet şişe olamadınız. 🙈
En çok hoşuna giden şey o pet şişeler. Bunca haberden sonra biraz ters düşse de iyi ki varlar. 👍🏻😁
Her öğlen bin bir oyunla kaçıyoruz senden. .
Artık gittiğimizi gideceğimizi biliyorsun. Anneanne seni yürütürken koş Lina koşş koşş şeklinde kaçıyoruz. Kapıyı kapatınca ikimizinde içi bi offf oluyor. 🙁😐


İki minik dişle yanağımda ısırmaya çalışan ağzından öperim 💋


Annen... 





Bu ay resimlerini çekerken 
Zevkten dört köşe olduk resmen
Çıldırım bazen babanı ısırdığımda doğrudur. ;)
En son da gözlerim doldu 
Aşktan ağlayacaktım ve
Makineyi bırakıp seni öpüp sarılmakla devam ettim. 









Maşallah dediniz dimi ?
Gel de iki dişle nasıl ısırık olurmuş gösterelim okuyucu 
Öperiz yanaklarından :* :* <3 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼