Sarı Tüylü Bamya 9. Ayında ! 🙈💓

Canımmm bundan sonra ki tüm bloglara başlangıcım 
- Bu ayı da bir babacı kız olarak bitirdin olacak sanırım 😐😁
Hiç kıskanmıyorum diyemeyeceğim valla 
Kıs - ka - nı - yo - rum ! 
Bu kadar da olmaz kiii beee dedirtiyorsun bazen. Benden babanın kucağına atlayışlarına zaten sözüm yok artık alıştım.
Ama babanı penceren dahi görsen ağlamaya başlamana Şaşkınım ! 😳
Ağlarken söylediğin o annemsi Anniii 'yi saymazsak, ilk söylediğin kelimen de 
BA BA oldu ! ( 04.02.16 ) 

Biz Günlük rutinimizi tamamlarken seni alıp evimize gelirken, benim kucağım da evimizin tam önünde babanın yüzüne bakıp -Baba dedin. 
Ben çığlıkk 
Baba Şok ! 
Doğru mu duyduk ? Olduk bi an
Sonra evet Baba dedi diye ben bi kıskanç bi kıskanç ayaklarımla tepine tepine girdim içeri 😝 
Hem duygusaldı sesini bi kelime de net duymak, hemde o-haaaa nası ya Annen nerde kızım senindi 😁
Hamileyken duanız bol olsun arkadaşlar bu işler sipariş üzerine olmuyor dense de. Ne yapsam ne desem çok şükür hepsi oldu 🙏🏻
Ama bu kız olsun da babaya düşkün olsun, aşık olsun duasının dozajı biraz fazla kaçmış. ( Kesin kesinnn ) 😁
Bu ay biraz tatil yaptık seninle. Hayatımda sevindiğim en güzel tatildi. Seninle tüm gün evde olmak yan yana zaman geçirmek çok keyifliydi...
Senin içinde öyle olduğunu düşünüyorum çünkü her günü ilklerle geçirdik. Bir atak yaptın. 

Emeklemeye başladın. 🙏🏻 Hep diyordum ya emeklemeyi atlama annem diye ;) anne sözü dinledin helal sana 😊 
Artık uyandığın zaman beşiğinde ayağa kalkıyor, veya yataktayken uyandığında ağlamak yerine emekleyip yatağın ucuna kadar geliyorsun. Bu bizi çok korkutuyor...

Yerde otururken koltuğa tutunup ayağa kalkma level'ına çabuk atladın. Sanki kendi başına yürüyebiliyormuş gibi ellerini bırakıp hızlıca adım atıyorsun hemen. Ve tabi ki süperman baban yakalıyor seni her seferinde. 
Yürüteçle fırfırlığa son gaz devam ! 😉
Evin keşifleri senden sorulur. Elinin uzanacağa her şeyi bi yokluyorsun. Yaramazlık olarak değil bende senin kol kaslarını geliştirdiğini düşünüyorum. 
Çünkü Müthiç bi çaban var beybi gözüne kestirdiğin eşyayı parmaklarının ucunda kollarınla sonuna kadar esneyerek alıyorsun mutlaka. Bazı girişimlerin de tabi ki ebeveynlerin tarafından anında sonlandırılıyor. 😐😊
Çorbalarla aran iyi.
Et balık tavuk girişimlerimizde devam ediyor. Balığı ilk yediğinde öyle oturup izledik seni. 
Ön iki dişinle çiğnemeye çalışman bizim ağzımızın suyunun akmasına sebep oluyor. 
Biz yemek yerken sende yürütecinle gelip paçamızı tutuyorsun. 
Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar dermişcesine. Beraber yiyoruz karnın tok olsa bile bi dadına bakıyorsun. 
İştahtan yana sıkıntımız yok. 🙏🏻😊
Tepkilerin ve mimiklerin bizi çok eğlendiriyor. Senin bizi öyle ağzı açık nefes nefese heyecanla kapıda karşılamansa gün içinde ki en büyük mutluluk sebebimiz. Seni öyle görünce ne yorgunluk kalıyor ne stres. 
Bi bana atlıyorsun, bi babana sonra tekrar ben tekrar baba şeklinde 3-4 turdan sonra kucaklaşmamız bitiyor. Sırtını dönüp hadi beni yürüt moduna geçiyorsun. 😁
Hep bi merak sorusu bizimki.
-Kendi başına yürüdüğünde seni tutabilecekmiyiz acaba ?
Not : Bu ay bir de karla tanıştın ve her şeyi ağzına aldığın gibi onun da ufak bi dadına baktın datlım . 😉☺️

İşte böyle Bonbonella bu ayıda geride bıraktık. Seninle olmak, zaman geçirmek, birlikte uyumak hayatta tatdığım en müthiş duygular. 🙏🏻💓🙏🏻

Alnını yüzüme dayayan o minik alnından öperim. 


Annen ... 


( Hoş geldin 9. Ay ) 

















Sevgiyle kal okuyucu
Bizim her halimiz burada, sizde okurken yanımızdaymış gibi yapın emi ;) 
Öperiz yanaklarınızdan ... 💓💓💓

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼