Sütlü Mısır gevreği 11. Ayında 🎉🎊🎀📢

11 aylık bebe mi oldu şimdi senn ! 
Doğum gününe 1 ay mı kaldı !? 
Bu ay 1. Yaş günün için hazırlanma vakti öyleyse ... 
Allahım yalebbimmm ne çabuk !!!
Çokkk çalışmam lazım çokkk :)

Baba - Kız aşkı (çemberi)diye bişi var.
 Ne yaparsan yap çemberin dışındasın Nunu bunu kabullen artık. Dediğim bir aydı. Kabullendim artık bir daha bahsetmeyeceğim blog'da duygu patlaması yaşamazsam  :)
( daha neler gelicek başımıza  Allah bilir ) 😊

Kısa bi İtiraf edicem sadece; kıskançlığımdan ağlamışlığım oldu ay. Ben bi öğle arası çıkamadım iş yerinden. Baban geldi gördü seni gün içinde. Akşam tabi ben tüm günün özlemiyle koşarak çıktım yukarı. Güldün her zamanki gibi görünce geldin bana. Arkadan babanı gördün.
Başladın ağlamaya. Atladın hemende kucağına.
Ya ben çok özledim ama diye geri alınca seni daha çok ağladın babana bakarak. 
Allahımmmmm 
Gerisi malum. 
Baban o gün spora gitmek yerine evde kitap okumayı seçti. 😉

Şuna açıklık getirmek istiyorum ballı böreğim.
Seninle ilgili o kadar çok kitap okuyorum ki. Özgüven'i yüksek ve iyi bir çocuk ol diye. Bazı kurallar koymak zorunda kalıyorum. Evetse evet hayırsa hayır gibi mesela. Evetleri hayıra çevirmemek en önemli kuralımız. Babanla da bazen ters düşüyoruz. 
Ve o iyi polis bende kötü polis oluyorum haliyle. 😔 
Azıcık ilgine ihtiyacım var beybii duy sesimi 😖😉

Not 1 : Babalarıyla çok vakit geçirin çocuklar daha özgüvenli olurlarmış. 
Not 2 : Çocuk disiplini babadan alırsa pısırık, Anneden alırsa özgüvenli olurmuş. 

Su kuşusun havuza ve banyo yapmaya bayılıyorsun. Suyla oynamayı seviyorsun ve bende yaz gelse de sulu şakalara bi başlasak diye sabırsızlanıyorum. 😁
Seni en çok neyin yorduğunu keşfettim bu ayda ! 😁 
Sen kiiiii
Hiç yorulmayan
Enerjisi bitmeyen
Güçlü pehlivan ( Maşşşşşş ).
Beklemezdim ama 
YO RUL DUN 😂
Bir pazar sabahı baban uyurken  havuza götürdüm. Mutluluktan çığlıklar attın. Suya girdik çırpınıp koşmaya çalıştın. Yüzüne su sıçradıkça suya daha çok vurup bol bol güldün. Eve gelip duş aldık ve seni yatağa bıraktım. Bir güzel kremledim giydirdim Ve kıpırdamadan kendi kendine mırıldanarak yorgunluktan uyudun. 
11 ay boyunca ben seni öyle yorgun görmemiştim hiç.
Demekki yaz güzel geçecek. Bol bol yüzüp bol bol atılıp gidiceğiz seninle.

Evde koşmalarımız tam gaz devam. Babanla bi hesapladık aralıktan beri elimizi tutup koşuyorsun. 😁 
Kitaplarımı dağıtmak en büyük hobin.
Havalarda uçmayı
Ellerinden ayakların tutup sallanmayı, Yürüyerek Kendi mama sandalyeni ittirmeye bayılıyorsun. 👏🏻👍🏻😊
Yürürken bi anda Minnacık dizlerinin üzerine oturuveriyorsun bir şey dikkatini çekince.
Yeni bi yere gidince ise mimariyi keşfetmekten başka kimseye pas vermiyorsun. Bina, restaurant, cafe.. Herşeyini incik incik inceliyorsun. 😊 
Babanda her seferinde benim kızım işte diye bi havaya giriyo. 😁 
Anlayacağın babanda bende sürekli bi özelliğini gördükçe aynı sen aynı ben hahaha modunda takılıyoruz sayende 😂 
Gece üstünü örttüğüm an 2 sn de teperek geri açmayı helal olsun süper beceriyorsun. Ama hep sıcaksın. Seni en başından beri ince giydirdiğim ve etrafaki tüm uyarıları dinlemeyip kafama göre büyüttüğüm için mutluyum ;) Hep sıcaksın hemen üşümüşüyorsun. Ve hastalıksız geçiriyoruz bu yılı seninle çok şükür.

Seni uyutmak için odaya gittiğim her gün çok özel. Bazen inatlaşsanda çoğu zaman gülerek uyuyoruz. Yatarken bana dönüp bi tane şaplak patlattın yüzüme bu ay. Ben kendimi tutamayıp kahkaha atınca sende tüm uyku sersemliğinde gülmeye başladın.
Sen uyurken seni rahatsız edip öpmeye bayılıyoruz sütlek mısırım.😁

Çok ama çok dokunsalsın beybi. İçinde bir Yangın Ayşe modu yattığından bazen bacakların çıplak uyuyorsun. Yatağına bırakıyorum yavaşça kendi tenine elin bir dokunsun gözlerini açıp başlıyorsun ayaklarınla oynamaya tenini okşamaya. :) Beni ne zaman elbiseyle, yarım kollu bir badiyle görsen gelip okşuyorsun bi ağzını dayayıp sevgi belirtileri veriyorsun. :))

11. Aya girmenle birlikte sana bir cesaret geldi. Adımlarını daha sağlam basıyor tek el gezmek istiyorsun. Beni bi heyecan sardı ki sorma gitsin.
Doğum gününden önce yürüyecek gibisin.📢🎉👏🏻 



Dizlerinin üzerinde ki hayatının, sonuna kadar keyini çıkar. Canın ne zaman isterse öyle yürü.
Her halimize senin, Her haline çok şükür. 🙏🏻 


Üzerine oturduğun minicik dizlerinden Öperim 


Annen... 













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼