Dağlar kızı Reyhan 14. ayında 😍😎😜

14 aylık özgür kız oldun Lina

Bizim söylediklerimizi çok rahat anlıyor 
Bazen ben bilirim bazende Aa öylemiymiş modunda takılıyorsun. 

En iyi oyuncakların süpürge ve villada. 
(Görende evde her gün temizlik var sanacak ) 😊 Sana bunların oyuncaklarını almakla bulduk çareyi. Yoksa evdeki süpürgemizin içi dışı bi yerde geziyordu. 

Yürümek, koşmak senin  en büyük mutluluk kaynağın.
Annen ve baban bu bayramı bi tatille taçlandırıp dinlenmek istedi. Ama daha çok senin yıllık iznin gibiydi. 😊
Bize de seninle vakit geçirip çılgınlar gibi oynamak iyi geldi.
Koşarak dinlendik. 🙏🏻 ☺️

Su kuşusun. 
Biz arkandamıyız yokmuyuz umurun değil. Kendi oyuncakların yerine başka arkadaşlarının oyuncaklarıyla eğlenmeyi seviyorsun. Babanda garibim gidip sana alıyor aynısından başkalarınınkine gitme diye ama çokta yüzüne bakmıyorsun. :) 
Gittiğimiz yerin marketçisinden tut otel müşterilerine kadar herkesi gülücüklerinde avucunun içine aldın. 
Sen şıp şıp havuz kenarında yürürken 
- Keşke benim olsaaa 
- Burda bir sürü oyuncak var gel gel
- Bu kız 16 yaşına geldi mi babası evden dışarı bırakmaz. 
Gibi konuşmalara şahit olduk babanla 😂😂
Koşup koşup havuza atlama cesaretine hayranım. Annenin yolunda ilerliyorsun. 
Hiç unutmam Bende küçükken kolluklarımı annemlerin yanında çıkardığımda korktukları için onlar yokken fırsattan istifade  çıkarıp yüzmüştüm kendi kendime.  Geldiklerinde şaşırmışlardı. 
Sen bizim yanımızda yap öğren, kendin keşfet diye. Sakin kalıyorum her zaman müdahale etmiyorum. Şaşıranlar oluyor veya benden fazla panik yapan insanlar. :) 
Suda ağzını kapatma olayını sana nasıl öğreteceğimiz üzerine baya bi kafa patlattık bu tatilde ama sen suya her vurduğunda yüzüne ağzına gelen su damlalarıyla mutlusun. 

Deniz soğuk üşürmü falan derken daldık bodrumun buz gibi denizine seninle. Bişi olmaz desem de bazen üşütürmüsün diye korkmuyorum değil. 
Maşallahın var gık demedin hasta olmadın. 
Çok şükür 🙏🏻 
Babaanne evine geldin tatil sonrası, onlara kalsan soğuktan dondun ve betin benzin atmıştı.  Benim dışında herkes panik 😊 Cafedeki garson abi bile 😁🙈
Şuanda yaptığımız her şey ileride sana yapı, alışıklık, kazanım bunun farkındayım... 
Ve hayvanlardan, sudan korkan, en ufak esintide üşüyen biri ol istemiyorum. Seninle birlikte bende tekrar seviyorum korkmadan en küçük canlıları, bitkileri ... 
Hayatımıza büyük farkındalık kattın. 
Yerde ki karıncaları, salyangozları, cama gelen sinekleri her şeyi daha net görüyorum sayende ... 

Aynalama dönemindesin ve bu dönem bitsin istemiyorum. 🙏🏻 
Ayna nöronların bi harika dostum ! 😆
Yaptıklarımızı taklit etme konusunda harikasın. Hav hav takliti yapmaya başladın bağa geldiğimizden beri 😄
Hoo Hoo yapıyorsun gözlerini kocaman açarak. :) 

Ben yetmiyormuşum gibi seni de kendim gibi yetiştiriyorum.
- Git babanı kaldır annecim dediğim
 zaman hemen anlıyor buluyorsun babanı. Ve kaldırmayı başarıyorsun 👍🏻👏🏻👏🏻

Geçen sabah şöyle bişi yaşadık.
Biz senlnle oyun oynarken baban sana gözükmeden evden çıkıp işe gitti. Biraz zaman geçti kalkıp odaları gezdin sırayla sonra banyo kapısına gidip tık tık yapıp ses bekledin. Bende seni izlerken eridim, yok oldum desem yeridir 😁

Geçen bayram 2 aylık bir miniciktin. 
Dünyaya adapte olmaya çalışan,
Gözlerini sağa sola çevirip anlam bulmaya çalışan. 
Şimdi ayaklarının üzerinde durup koşabilen istediğini anlatabilen yabancılık çekmeden gülücük saçan bi oyun bebesi oldun.  

O yüzden Bu bayramı unutmam ben.
Bidaha tekrarı yok çünkü... 
Bu kadar hızlı değişirken sen bi o kadar resim karelerine sığdırmaya çalışıyorum hayatımızı.. 
Dünyan tertemiz. 
Bizde orada seninle birlikte çok mutluyuz. 🙏🏻



Seni çok seviyorum Kızım

Annen... 


Şimdi sizleri dişlerinizi kaşındıracak, bi kaç ısırmalık et, but parçası göreceğiniz, 
Ne kadar da çokmuş bitmedi bir türlü diyeceğiniz resimlerle baş başa bırakıyorum. 😉


































Ağız dolusu bi Maşallah demediyseniz darılırım bakk 😞
Ben sizin yerinize günde on bin defa öpüyorum merak etme okuyucu.
Şimdi sakinleş ve  ekranın sağ köşesinde ki çarpıya bas. 😉
Yüksek dozda ki sevgiden çarpılma diye söylüyorum yanlış anlama 😜☺️
Öptükk 😚😚



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼