Babaya -Baba, Anneye - Nunu 🙈😁

Babaya -Baba, Anneye - Nunu dedin 
Allahh ne yazarım bee dedim başladım. 

Yavaş yavaş konuşmaya başladın kızım
Babanın peşinde koşuyorsun sürekli Baba Baba diye. 
Yumuşak N kattın hayatımıza. 
Bulduğun o harf ile - Nûnû diyorsun.
- Annee diyorum, 
cevap -Nûnû oluyor. 😂😂

Şimdi ilk önce senin dünyanı ve izninle tercümelerini paylaşacağım. 🙏🏻😁
Kokaa - Toka
Düttü - Düştüü
Gog - Yok, bazende duruma göre Çok 😁
Tizi - çizimsi biişi gibi duyulsa da Teyze (telefonu her gördüğünde tekrarladığın) ☺️
Gitti - Dittii
Gegill - Çekil 
Birde bebekliğinden beri her asansöre bindiğimizde tekrarladığımız dokuzu meğerse öğrenmişsin. 
Tatil dönüşü Kendi kendine bakıp işaret edip
Goguz dedin 😁
Baban gelsin mi ? diye sordum
Her zaman ki boş konuşmalarım gibi sanıyordum.
Sen cevap verip -Gelsin dedin 
Ben şok ! 😱
Kendime geldikten sonra yere yatırıp bi güzel yedim seni. 😁

Kukuman kuşu modundasın ne dersek taklitle söylüyorsun. 
Dikkat etmeye başladık. 🤐
Kafa sallamayı öğrendin. 
Avm'de, yolda, sokakta her önüne gelene kafa sallayıp ardından öpücük atıyorsun. 
Baban bazen bozuluyor benden söylemesi 😉 

Saçların artık toplanıyor ve biraz daha büyük rolüne bürünüyorsun. 
Bayramda kayserideydik, sen unuttuğun uzun kollu badileri ve çorapları her giydiğinde 
-Aaa diye şaşırdın. 😁 
Bizde hep birlikte güldük. 
Tüm ilgi senin üzerindeydi film izler gibi seni izledik bol bol. Çocuklarla aran miikemmell dostum 👍🏻 

Uzun zamandır Kapadokya balon resimleri hayalim vardı Ailecek.
Oraya gittiğimizde uyuyordun. Araba durunca bi süre sonra kendin uyandın. 
Bidaha sabah 4 de kalkma cesaretini ne zaman buluruz ve sen kaç yaşında olursun bilemediğim için uyuyo olsanda uyandıracaktım zaten 😁 
Çok şükür acımasız anne dedirtmedin bana 😅

Baban da bende senin koşma hızına yetişememeye başladık artık sayın Gonzales.
Soranlara olimpiyatlara hazırlanıyo diyorum 🙈

Kadın değilmiyiz doğuştan var işte içimizde biraz kıskançlık. Baban bana ne zaman sarılsa mızıldayıp gelip elinden tutup götürüyorsun. Ve bu her geçen gün artıyor 😕 
Şimdilik Hoşumuza gitmiyo desem yalan olur.  ☺️ 


Bu ay çektiğimiz resimler acayipp eğlenceliydi. 
Güzel bir bayramdı 
16 Aylık olmuştun. 
Minik minik Konuşmaya başlamıştın 
Şebekliklerin ve bize olan aşkın daha da artmıştı.
İyi bayramlarrr dediğimizde elimizi sıkıyordun
Ve biz sana baktıkça şükür etmiştik. 
Daha nice bayramlarımıza ...




-Baba
-Nûnû 
Diyen ağzından Öperimm

Annen ... 




















Dileğim her geçen günü Böyle Masal gibi anmak ... 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼