Onn sekizz ayyyyyyy 🙈😍🙏🏻🎃

Onnnn sekkiiiizzzz aaayyyyy 

Söylerken çoookk uzunmuş gibi gelse de Ömrümüzden 1,5 yıl - 1.5 ay gibi geçiyor...
Zamanın hızını telefonumdaki resimlerin 1 Ay öncesine döndüğümde,  Lina'nın değişimlerini gözlemledikçe daha da iyi anlıyorum.
Özlemle, Süt kokusuyla bakıyorum her resmine.
Ve şimdiki anını yakalamak için dönüp bir daha öpüp, sarılıyorum ona...


Gelelim 1,Pıçıklık bebenin tavırlarına :D

Ne kadan da bilmiş bir bıdık oldun sen.
Artist tavırlarınla, anlamsız söylenmelerinle, Sen sus gözlerin konuşsun felsefenle evimize yeni havalar kattın.
 Benim dengesiz duygularım seninle birlikte tasdiklendi. 😂

Vayyy babanın haline 😁😁


Oyuncaklarınla samimiyet ilişkini biraz daha arttırdın.
Sepetini ters çevirip çılgınlar gibi bize bir şeyler anlatıyorsun.
Mikin tabi ki en yakın kankin.
Sabahları anneannene giderken Ben ,Büyük Mikin, Sen, Küçük mikin, Baban ve kol çantası,laptop,sırt çantası şeklinde yoklamayla çıkıyoruz evden.😂


İlk aylarında mutlaka yazmışımdır diye düşünüyorum. Ve  hala aynı düşüncedeyim, çok dokunsalsın. Özellikle yaşıtlarına görünce gidip ellerini tutmaya, yüzlerini okşamaya çalışıyorsun, Yada öpmek için çabalıyorsun 😁

O küçük sevecen kalbini severim... 💞

Bu ay 1.5 yaş aşılarını oldun. 
Hastanede seni seven hemşireleri, Duvarda gördüğün bebek resimlerini severek ayy diye öptün 😊  
Öpme manyağı Aile diyebiliriz. 🙈😁

Evet sevecensin, dokunsalsın farkındayız ama bazen bu kadar da olmaz diye Babanla birbirimize bakakalıyoruz...  
Çünkü gerçek dünyamızda korkularımız, kaygılarımız var... 
Allahım tüm kötülüklerden korusun hepimizi.. 🙏🏻


İlk defa 1,5 yaşında hastalandın. Senin ateşli bizim uykusuz gecelerimiz oldu. Hafta sonları çok farklı bir mutluluğun oluyor tüm gün birlikte olduğumuz için, üzerimizi her değiştirdiğimiz de
-AAaa diye ince ses tonunla tepkiler veriyorsun gözlerinin içi gülüyor Ve sende bunu gelip durduk yere öpmelerinle ifade ediyorsun.
Öpe öpe kaptın benden yani... 
Ben 1 ay hasta olsaydım da sen 1 saat bile olmasaydın keşke  🙏🏻 dedim hep içimden... 

Mutfak çekmecelerinde kaşık kepçe hepsi birer saygınlık kazanıp salonda koltukta masada yerlerini alıyorlar sayende. 😂😂🙈
Hafta da 2 gün akşam derslerim sebebiyle geç geliyorum.
Sizde Baba - Kız takılıyorsunuz o günlerde.
Geldiğimde bazen Baban eve girerken baştan göreceklerim için beni uyarıyor. :)
Birde 2 günde Babanla takıldıkça huyun değişiyor. Sen ağlarken bir anda baban bir hareket yaptı Manyak gibi gülmeye başladınız ikinizde. Ben ŞOK ! :D
Sizi baba - kız yalnız bırakmak çok akıllıca olmasa da.
Baban idare etme,beni destekleme  konusunda, eli öpülecek adamdır. !
Hakkını yiyemem... :*


Anlayacağınız Kırığı, Döküğü, Spürgesi sesi bol zamanlardayız. (Cana geleceğine mala gelsin)
evimizin en Baba atasözü oldu


-Ben kimim sorusunun sahibi ben oldum senin için.
Artık Nuunnuu dediğin günden beri ne kadar sorduysam :D
Babana -Baba veya - Babboo diye seslenmene rağmen,
Sana kim ben kimim derse 
-Nunnuuu diyorsun :D
Benim için çok eylençeli baban için 
-Babaaa diye tekrarlayarak sabır gücünü arttırıyorsun :D


Büyük gelişme ; 
Kakanı yaptığını söylüyor ve bundan çok rahatsız oluyorsun. Yanımızdan uzaklaşıp kapı arkasına veya yatak arkasına saklanıp, kaka yapıp
-Kakka
-Kakka diye geliyorsun geri.
B-raa-vooooo ! diyorum sana her seferinde  👏🏻👏🏻
Bir pazar sabahı , Sen başucumda
- Nunuuu
- Nunuuu
- Gakk gakk gakk
- Kakka
diyerek beni uyandırdın mesela.
Yakında tuvalet eğitimimiz başlayacak.
Araştırıp en uygun zamanı bulacağım... 



Malum sonbahar geldi 
Geçen sene ilk sonbaharındı 
Bu sene hissederek, yapraklarıyla oynayarak yaşadığın ilk sonbahar oldu.
Yata yuvarlana tadını çıkardık, başımızdan yapraklar döktük sayende bir mevsimi daha derin derin hissettik...
Hep söylediğim gibi geldiğin günden bu yana tüm mevsimleri seninle daha güzel daha anlamlı yaşıyoruz...  


Erken uyusan özlüyoruz.
Anneannen de kalsan gece videolarını izleyip uyuyoruz...
Öyle psikopatça seviyoruz babanla... 


Evimizin neşesi 
Miniciğim biriciğim
Seni çok seviyorum kızım... 










🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁












Hepinize bol öpücüklü günler dileriz...

Sevgiyle, Sağlıcakla kalın... 🍁🍂💞





Kasım 2016 

 











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼