Tüm tuşlara basıp bölüm geçmeye çalışan Lina 🙈😂


Aylar Aylarrr 😍🙏🏻

Sen karnımdayken geçirdiğim 21. hafta için de çok heyecanlıydım. Yine öyle heyecanlı ve Mutlu... 
Babanla tanıştıktan sonra 21 benim için özel, güzel, şans, uğur rakamı oldu.. Sonra dikkat ettikçe de hep beni buldu.
Bende inandım hep güzellikler getireceğine öyle devam etti...
Şimdi sen 21 Aylık bir Limonatasın.  
Her dediğimizi anlıyor, uyguluyor, işine gelmezse de duymak istemiyorsun mesela 😉
Örneğin hadi artık uyku vakti dediğimizde bulduğun yere yatıyor gülmeye başlıyorsun. 
-Cu (Su) istiyorsun hemen oyalanmak için tüm şebeklikleri deniyorsun 🙈 (Teyzende böyle olduğu için küçükken tespit zor olmadı benim için ) 😂
Bazen de belli olmuyor -Cu'yu eline alıp elimden tutup gidip direk yatıyorsun. 
Neyse ki 2 halinde dadından yenmiyor 😋☺

Tüm şebeklikleri deniyorsun. 
babanın tabiriyle
' Tüm tuşlara basıp bölüm geçmeye çalışıyorsun ' 😂😂 

Evde kaç - kaç - kaç ve saklambaç tüm hızıyla devam ediyor. Bazen akla gelmez yerlere saklanıyorsun her yere sığdığın için. ☺ arıyoruz seni köşe bucak. Sesini de çıkarmıyorsun biz bulana kadar bu arada. 😅 

Şunu *** ile anlatmak ve hiç unutmak istemiyorum. 

Evdeki televizyonumuzu tutup çok hızlı bir şekilde salladın. Baban koştu yanına geldi 
'Lina bunu bir daha sakın yapma, çok kızıyorum sana böyle yapınca üzülüyorum ' dedi.
Arkasını dönüp gitmesiyle peşinden öpücük atarak koşmaya başladın o çok duygusal ve nazlı ses tonunla
-Babaaa
- Babaa
-Muckk
-Babaa 
Diye 
Allahım eve kamera taktırsam yeridir gerçekten bunun gibi daha neler yapıyorsun neler.
Bu yüzden Unutmamak için kazıyorum buraya bunu. 🙏🏻

Çocuğun karakteri konuşmaya başladığında belli olurmuş. Çok doğru bunca zaman geçirdiğimiz iletişim şimdi daha canlı diyaloglar halinde.
Nasılsın diyoruz - İyi kısa ve net. Çabuk çözdün her nasılsın sorusuna iyi demeyi 😉
Me-he-ba yapıyorsun el sıkarak
Sabahları ve akşamları Tediilerin karnını doyuyoruz. 
Çeçil ( Çekil ) bunu genelde babandan beni yada benden babanı kıskandığın zamanlar kullanıyorsun. 😂
Bebiilerini doyurup uyutuyorsun.
Ve öpüyorsun sık sık 🤣
Oda rol modelin benden kaynaklı 😁

Bu söylediklerinin dışında daha bir çok kelimeyi kullanabiliyorsun. 
Bi ki üc döt bes atı gibi
Kaçıncı katta oturuyorsun sorusuna -Goguz 9


Nanne kaçıncı katta sorusuna -İki cevabını verdiğin gibi...
Daha anlık çıkan bir sürü dolu  kelime var ağzında... 

Benim anaç duygularım sayesinde sende 1 yaşından beri anaçlıkla yetişiyorsun. 
Oyuncak sepetini toplarken normal evlerde  mutfakta çekmecelerinde bulunan tahta kaşık senin sepetinden çıktı. 🙈 
Hadi bunu götür mutfağa koy annecim dedim. Götürüp aldığın çekmeceye geri bırakıp geldin. 
Ne yersen ye götürüp çöpünü ilk önce poşete atıp daha sonra yiyiyorsun. 🙈
Çocuk duyduğunu değil gördüğü yaparmış alın size Montessori 😂:D 

Nannen soruyor sen kimin kızısın diye onun kucağındaysan 
-Nanne cevabını veriyorsun 
Baban soruyor sen kimin kızısın diye 
-Gülerek Babaaa diyorsun
İkiside yokken ben soruyorum sen kimin kızısın diye 
- Nunnuuuu diyorsun :D
Nabza göre şerbet vermek diye buna derim ben :) 


Ben işteyken Nanneyle sürekli arıyorsunuz beni. 
Avooo diye açıyoruz artık ailecek telefonlarımızı. 
Geçenlerde açtım telefonu ağlıyorsun. Kızım ne oldu diyorum
-Dittii diyip tekrar ağlıyosun.
Meğersem sebep şuymuş Koyun shaun da bir koyun vedalaşmışlar arabaya binmiş ve ayrılmış.
Onun arkasından kolay kolay gözünden yaş gelecek kadar ağlamayan Lina gözlerinden yaş aka aka ağladı. :D Ben kapattım baban aradı ikimizde gülmekten birbirimizle konuşamadık :D
Çoooookk İyiydiii yaa :)


Sabahları uyanışın var dünyaya bedel.
Gözlerini açar açmaz gülümsüyor hangimizi gördüysen de -Nunumm -Babamm siye sarılıp onuda yatıyorsun tekrar yanına.
Daha uyanırken güzel başlıyor, başlatıyorsun güne zaten daha ne diyeyim ki sana Çocuk ! 

Bir gün işe giderken döndüm baktım sana, koltuğunda sessizce etrafı izliyor bişiler mırıldanıyorsun. 
Düşündüm de sakinsin, mutlusun, heyecanlısın, çok nadir mızıldıyansın. 
Genel ruh halin hep mutlu ve enerjik.
Döndüm babana biz bu çocuğu değil, bu çocuk bizi idare ediyor aşkım resmen dedim. 
Gel geliyor
Bitti bitiyor
İstemediği bir şeyi de mızmızlıkla değil, şebeklikle belli ediyor. Resmen bizi anlayışla karşılıyor.
Şansılıyım 
Senin gibi bir kız çocuğuna sahip olarak, ne kadar şükür etsem azdır...
Herkesin seninle ilgili yorumu hep aynı cümleyle tamamlanıyor.
Mutlu çocuk farklı oluyor, belli oluyor ... 




Aklınla,
Kurnaz fikirlerinle,
Sevgi dolu kalbinle,
Şebeklilerinle yaşa Kızım..


Seni seviyorum 
Annen NuNu...

  









Dipnot: Bunuda buraya 21. Ayında post yazıp 23. Ayında paylaşan anne diye not alalım lütfen😩 🙈 Bu ayıbımı unutmamalıyım ki bidaha olmasın 😉






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼