Beklenen tekme geldi ! 😍


Beklenen tekme geldi ! 

Evetttt sonunda bonbonella tekmeyi attıı ! 😍 
Bu sefer eminim çünkü oda 
-Nunu anla artık cıınımm ben buradayım bak tekme atıyorum der gibiydi 😳 
Allahım çok şükür ne güzel mutluluklar bunlar böyle her anı ayrı güzel,ayrı mutlu, ayrı çocuksu sevinçlerle yaşıyorum... 
18+3'üz bugün biz kızımla artık hamile olduğumu anlamayan kalmadı ;) durup durup bir anda pörtledi bonbonella çünkü. Artık hamile olduğumu unutmuyorum mesela. Büyümek kilo almak ilk defa bu kadar güzel. Babaya naz yapmak eskisinden daha da zevkli ;)  
Merhaba tekme dönemi,merdivenden çıkarken çook fazla çarpan kalp, merhaba sadece sağıma yatabildiğim için sağ yanım, çatlak kremlerim her şeye bütün gebelik kafama merhaba tekrardan 😉 
Eyy içimdeki kıpır sen nelere kadirsin ! 

Evet hamilelik kafam bazen cidden paha biçilemez ya! Bir haftadır bonbonellaya bir şey almadığım için içimde ki o boşluğu bilemezsiniz :) 
Canımın bazen nelere aş erdiğini hiç bilemezsiniz ki sadece yasak olan şeyler onun dışında daha aş ermedim bile :))) 
İnsanın psikolojisi çok önemli bence. Böyle zamanlar da daha da önemli bayanlar için. Ben öyle pek hamile modun da değilim çok şükür bunda tabi hiç mide bulantısı yaşamadığımın da çok ayı yeri var. Fakat onun dışında da ne alınan kilolar ne kısıtlamalar... Üzülüp zor bir Zaman yaşatmak yerine kendime tam tersini yapıyorum.Keyfini çıkarıyorum anlayacağınız ;) Allah isteyen herkesin başına versin...  
Sevgiyle saygıyla selametle ... 💕





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼