Yılın ilk bloğu taze tazeee ! ;)

Yavrum

Annen bir yandan ders çalışıyor 
Babam bir yandan proje çiziyor. 
Sen nasılsın acaba bonbonella kontrole de uzun zaman var... O zamana kadar bayaa büyüyeceksin kızıımm ! 🙏 

Gün gün karnım büyümeye başlıyor bugün tam 4 ayı geride bıraktık bonbonella ve sen daha yeni yeni pörtlüyor sun 😎 taa ki 2-3 hafta önce dışarıdan hiç belli olmuyordun bugün bellisin..Uçağa binerken 
-Hamilemelisiniz hanım efendi? diye sordular
- normal de uzatacaklar mı sorun mu çıkar acaba diye çoktan yoo ne demek istiyosun sen falan diye anında karşı tarafa atardım fakat amannn uzatsınlar evet hamileyim canım benim diyesim geldi :)) sırf söylemek için
- Evettt dedim bonbonella 🙏
Sende bende iyiyiz çok şükür biliyor musun ki anneannen sana ilk oyuncağını aldı bilem! Kocaman bir mikin var kızım seni bekleyen. Onu yerlerde sürüyeceksin epey bi anlaşılan.. Kıyafetlerini asıyorum askılara yeni cicilerin oldu bu ay sana bir çok hediye geldi. Baktıkça dişlerimizi sıkıyoruz kıyafetlerinden seviyoruz seni şimdiden.Teyzen ayy sanki odadaymış gibi gidip ısırasım geldi diyor :))) 
 Hepimiz peşinde dolaşmaya uykusuz kalmaya hazırız sen sağlığınla,mutluluğunda gel yeter ki kızımmm ... 
Öpüyorum Annen 😘


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼