BONBONELLA 1 YAŞINDAAAAA HAYDİ PASTA PATLATMAYA !!!

Veeee Bonbonella 1 yaşındaaa
Abileler, Ablalar, Yeyzeler, Amcalar duyduk duymadık demeyin zaten ben gibi bi anası varken bir ay kutlarım ben bugünü duymayan kalmaz. 😁


Evet sevgili bonbonellam, kurabiyem, sarı tüylü bamyam, patetes çuvalım, sütlü nuriyem, birciğim, miniciğim... Sen minicik bir birken dünya kadar lakabın var. 


Zaman Su ...
Ve sen 1 Yaşındasın sarı tüylü Bamyam !
Hep böyle hızlı mı akıp geçecek bu yaşlar ?
Kumandası olmalı. Bazen durdurup sonra şimdi ne olacak acaba diye devam ettirilmeli.
1 Yaşına giriyorsun ve ilk günkü resimlerin olmasa hala aynısın sanki.
Sen koca bir yılı devirirken kendi içinde. 
Biz daha dünmüş gibi bakıyoruz doğumuna. Büyüklerden duymaya alışkın olduğumuz o cânım atasözleri 
-doğan büyür
- yıllar su misali ... 
- Evlat anne babanın gözünde büyümüyor ... Vs 
Şimdi bizim ağzımızda sürekli bu cümleler. 
Sanırım bizde büyüdükkk 😳


10 Mayıs 2015 Anneler günü bir Pazar sabahı ben önde ambulansta baban arkada titrek bi sesle gidiyorduk doğuma. Sonuçta hem heyecanlı bi okadar da korkuluyduk.
Doğumdan değil sana bişi olmasından....
Olumlamalar dualarla girdim ameliyathaneye. 
Soğuktu heyecanlıydım
İğne yapıldı heyecanlıydım
Uzandım heyecanlıydım 
Başımdaki doktorlarla sohbet ederken heyecanlıydım... 
Nasıldı yani bitti mi hamilelik
Kime benziyordu
Babası görünce napıcaktı
Bizi nasıl karşılayacaklardı
Hemen emebilecekmiydi
Gözleri ne renkki ? 
Ve sen doğdun bir ınga ile...
İlk sorduğum soru 
Sağlıklımı ? Eli ayağı düzgün mü ? Oldu
Hemen yanıma getirdiler sen beni kokladın, 
Ben o cennet kokunla tanıştım. 
Benim titremem durdu senin ağlaman... 
Aşkımız böyle aşırııı dozda romantik başladı beybi.. 
Dünyada ki tek ve güzel koku sendeydi. 
Ve ben ogün bu gündür onu parfüm haline getirebilsem diye düşünüyorum. :)


Hayatımın
1.Dönüm noktası Babamı (Dedeni) kaybetmem.
2.Dönüm notası Babanla tanışıp evlenmem. <3
3.Dönüm noktası ise seni kucağıma aldığım gündü. <3


Hayatımızdaki bıdığın gün gün gelişimini izledik. 
Bazen bizde böylemiydik diye düşündük. 
Minicik halinle gezdik tozduk,havuz,deniz, konserler yaptık. 
Biz sen odaklı sen biz odaklı oldun.
Ba ba
De de
Ma ma
Bide apartmanda yankılanan höö sesin var 😊
Ma-ma yı kendi üzerime alınıyorum bende bu arada. 😜 
Baban dışından 5 gülüyorsa, içinden 10 kat gülüyor biliyorum. 😁

Hayatımız senin gelmenle daha da renklendi ve güzelleşti.
Daha çok farkındalığımız arttı.
Mevsimleri daha güzel yaşadık.
Zamanı daha  heyecanlı geçirdik.
Renkleri daha çok sevdik.
Müziklere daha çok kulak verdik.


Bazı dualarımın dozajı biraz  fazla kaçmış olabilir tabi. :)
Baba Manyağı oldu şu sıralar adın.
Onunla yürümekten kucağında gezmekten bildiğin keyif alıyorsun.
Aylardır böylesin ve bu her geçen gün katlanarak devam ediyor aşkın.
Artık tek elle yürüyorsun çoğunlukla. 
Bazen kendine güvenin tam geliyor bırakıyorsun.
Çok ama çokk cilvelisin.
Şimdiden bizi parmağında oynattığını düşünüyorum bazen.
Akşamları  seni uyutmaya gittiğimde uyumamak için yapmadığın yılışıklık kalmıyor.
Mimiklerin olsun diye doğduğundan beri yüzüne saçma salak şekillerde tepkiler veriyorum.
İşe yaradı taklitçi ve çok komiksin. Evde ben bişeye kahkaha atsam sende ardından yüzüme bakarak aynı sesi çıkarıyorsun. Ben bu sefer daha çok gülüyorum. Sende ardından derken böyle çenemiz ağrıyana kadar tabiri caizse çatlayana kadar gülüyoruz. :) :D

Baskın bir karakterin var.
Sana karnımda ne dediysem sanki duymuş da uygulamaya gelmiş gibisin.
Ama bu hiperaktifliği hergün 10 defa düşünmeme rağmen çözemedim.
Biri gelip bilimsel bikaç bişey anlatsa da şundan olmuş dese çok rahatlayacağım şahsen :D
Bazen babanla daha çok kitap okumalıyız diye düşünüyoruz. 



1.Yaşına 10 kg 700 gr 78cm boyunda  kuduruk bir bebe olarak giriyorsun.
2 alt 4 üst 6 tane pirincin var.
Saklambaç ve salıncak en sevdiklerin.
Tabiki de koşmaktan sonraaaa ! :)


1 Yaş çekimin benim için çok heyecanlıydı. (Bi o kadarda komik :)  )
Seni uzun süre oturtmak büyük iş sonuçta.
Herkesin bi görevi vardı şaklabanlık olarak.
Buradan o şaklaban Zuzu teyze ve Gökhan amcaya sesleniyorum.
Teşekkür ederiz.
Tüm yardımlar için ;)


Ne mutlu ki Bundan sonra her yıl aynı heyecanla kutlayacağımız bir gün var. !


İyi ki seni doğurmuşum annecim.
İyi ki hayatımızı renklendirdin kelebeklendirdin, pempeler, maviler kattın.. 🙏🏻
İyi ki doğdun Miniciğim ! 





Elinden ayağından, bıdığından, kolundan, göbeğinden, her yerinden öpüyorum


Annen... 









                          -- Seni bir oyuncak ,hamur misali oynadığın günler... :) 





-- Kokunla tanıştığım Hayatımın değiştiği An ! 




Ve şimdi 1 yıl önceyi orada bırakıp Geliyoruz 1 Yaş çekimine ; 
Bu 1 yılı bizimle paylaşan,seven,sevgi sözcükleri ile taçlandıran Canım Okuyucu !
Sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum.

Maşallahlarınızı eksik etmeyin

Sağlıcakla kalın :* :* :*













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼