Linanın 1. Yaş günüü Partisi 🎊🎉🎈💗

Veeeee tanıştırayım  düz bir çıbıktan oluşan

Huhuu ne kada daaa havalı dimi ama
Şahsen ben hep anarım 1. Yaş günü partimi   :P


Ne var ki yani ileride hatırlamayacaksa  😕
Ne kadar uğraşıldığından haberi olmayacaksa. 😕
Onun bir yaşı demek benim anneliğimin de yaşı demek, kokusu demek, hayatımız demek. 
Bir ay her gün kutluyucam demiştim. Kutluyorumda.
Nasıl alıştıysa doğum günü öncesi iyi ki doğdun Lina şarkısına. 
Pastamızı üflerken herkes alkış yapıp iyi ki doğdun diye o eylençeli hepi börtdey şarkısına başlayınca bizim kız heyecanlanıp sevinç çığlıkları ve kahkahalar patlattı.. 😁😁 


Herhangi bir karaktere bağlamadım konseptimizi Bilmiyordu sonuçta Lina henüz Mikisinin dışında bir şey. 
Onun da peluşu ona yeterliydi.
Zaten dünya yansa ne farkında nede umrundaydı sonuçta. 😄
Uçuş uçuş olsun beyaz mavi sarı... rengarenk olsun istedim.
Genellikle pempe olmadığı şaşıranlar oldu. (kısıtlanmamalı diye düşünüyorum)

Gidip en bastinden alınacak şeyleri bile kendi yaptığım gibi olmaz görgüsüzlüğüyle :D
Lina'nın uykusunda sonra kalan o kısa saatlerimi feda ederek uğraştım.
Çok şükür ki Pastaya el atacak zamanım kalmadı da. Bir gün önceden sipariş verebildim :)
Yine biz Yine yumurtaydı o günki slogan :D
Yetişmeyecek korkusuyla sabah 5 de kalkıp bayraklarını tamamlayıp ütüleyip işe gittiğim falan da olmadı değil. İnsan psikopat olmaya görsün sonuçta. :)

Tabi kiii bir Zuzu teyze yardımıyla herşey daha güzel bir hale geldi. 👏🏻👏🏻👏🏻
Son gün minik begonya çiçekleri keşfettim.
Bu arada ben hiç çiçekten anlayan bir insan değilimdir. Ne ilgim ne de vaktim oldu şimdiye kadar onlarla ilgilenmek için. Eşim dalgasına begonvil dedi öyle de kaldı aklımda şimdi google'dan bakıp yazıyorum :D :D
Sonra Linanın tütüsünden kalan tüllerle rengarenk süsleyip. Misafirlerimize çiçek hediye ettik.
Daha sonra  Büyük saksılara dikilmiş resimleriyle geri dönüşlerini aldık. Sevindik :)  

Kitap ayraçları ve Lavanta keseleri hatıraları bıraktık.
Yeşillikler içinde olsun hayalim biraz kısıtlandı, Hava şartları gereği konsepti başka bir yere kaydırdık.


Ve Teşekkürlerimi sunuyorum
Gece gündüz demeden bana destek olan, İlk olduğu için kararsız ama bi o kadarda net olan beni baskıda ikna eden, her konuda ilk yardım gibi yetişen Zuzu teyzemize. 
Bu köşede rahatmış deyip evimizde uyuyan uykunun tatlı yerinde kalkıp evine götürülen,
Sana o boyundan büyük kocaman 1'i yapan Gökhan amcamıza.
Hazırlık yapıp yardım edeyim diye önden gelen, Tüm ikramları elinin güzel maharifetiyle hazırlayan Babannemize.
Uzaklardan gelen Halamıza ve Yiğenlerimize ve Dedemize.
O caaanım Arkadaşlarıma, Annelerine
Arayan, Yazan, Kutlayan
Yayında ve yapımda emeği geçen herkese :)
TEŞEKKÜRLER...
İyi ki varsınız.. !


Şimdi sizi o günün Resimlerine boğuyorum Müsadenizleeeeee ;) 











Sen çoğunlukla yürüyerek ve bol resim çekilerek geçirdin bu günü. 
Mayıs ayı sakat bi ay yavrum. 
Bi gün yaz bi gün bahar modunda.
Yağmur mu yağdı 
Fırtına mı çıktı derken
Doğum günün de bitti.. 
Benim hala zamanın bu kadar hızlı geçmesine inanamadığım ama gerçek olan 1 yaşındasın artık. 

















Tabi ki Teşekkürlerin en büyüğü senin için. 
Beni bu güzel duyguyla tanıştırıp
Anneliğinle taçlandırdığın için, 
alkışlar bir kez daha sana gelsin 👏🏻👏🏻
(Hemen alkış moduna bağlamamın sebebi İçimdeki düğünlerde çalan orgçu Cengiz abi ) 😁




Ömrün boyunca bizimle sağlıklı mutlu başarılı bir hayat diliyorum sana. 
İyi ki doğdun 
İyi ki bizim caniçimiz,patates çuvalımız,
Sütlü nuriyemiz, bonbonellamız, şoför mustafa amcamız, Jale teyzemiz, biricik Kızımızsın.! 


Dibin dibi : Bir Not eklemek istiyorum Müsadenizle 
Doğum gününden 1 Hafta sonra yürümeye başladın beybi !
Maşallahın var,
Yıllardır yürüyormuş gibi de Koşup yavaşlayıp duruyor oturuyor kalkıyorsun. 
Yürümeye başlamadan önce Cv'ne yazacak koca bir 6 ayın var sonuçta. 
Yaşının yarısı az değil :D 
Şimdi bir balkonda bir salondasın.
İnanmazsın ama Bizse koltukta seni izliyoruz.
21.05.16 





Seni seviyoruz.

Annen - Baban 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼