Hello 3. Trimester Hoşgeldin !



Heyoooooo 
Bonbonella'dan haberler var ! 

Kızım büyümüş  1.150 Kilo olmuş boyu da uzamış....
Göbeğimiz bir 10 gün ileri de gittiği için doktorumuz kontrol amaçlı şeker yükleme testini yapalım dedi.O konuda kafamız hala karışık.Karatay beni etkilemişti ve yaptırmam demiştim hep. Bir kaç gün düşünüp araştıracağım tekrar şeker yükleme işini... 
 Bana da her zaman ki gibi tatlı yeme dedii 😔 Halbuki doğru düzgün tatlı da yemiyorum ama Nutellalı pozlarımdan sonra doktorumu buna inandırmak çok güç ! :))))
Daha dikkat etmem gerek sanırım. Kilo olarak da biraz ipin ucu kaçıyor gibi iken hastane çıkışı gidip bir spor mağazasına bir güzel alışveriş ile gazladım kendimi Spora yürüyüşe başlıyoruz akşamları. Tabi ki babiş de başlıyor eli mecbur 😄 


Sabahları  2 gün üst üste güneş ile uyanmanın ardından koca bir dolabı boşaltıp bir güzel martın ortasında yazlıkları çıkarmış bulunmaktayım :))) eşimin de büyük tepki vermesini engellemek için aşkım hani ağırlaşıcam falan ya yukarıya uzanmayım, yormayayım kendimi diye şimdiden yaptım. 

gibi bir güzel geçiştirdim yoksa çok dalga geçecekti  ;)))
 Ben size demiştim hamile kafası diye bir şey var. Yapı olarak da düşünürüm hep ileriyi hele ki yazı oldum olası sevdiğim için hemen yaz gelsin kızım gelsin kiloyu da vereyim eski halime döneyim istiyorum. 

26. Haftayı bitirdik artık ben iyiyim Lina da iyi  çok şükür kucağımda lap-top varken okkalı bir tekme koyup onu sallayabiliyor artık örneğin :) döndüğünü yaslandığını elini ayağını daha çok hissediyorum kıpırdanırken. Çok güzel çok başka bir duygu... 
3. Trimester dönemi hayırlı uğurlu olsun dedikkkk ve biraz daha eğlendik büyüyen karnımla :) 
fotoğraf aşığı bir insan olarak eğlenceli bir sürü hamile fotoğraflarım oldu unutamayacağımız anılarla :) 

Son zorlu 3 ay dense de umarım çok zorlamaz diye düşünüyorum içten içe olumlama yapıyorum bol bol. Ayakta kalmamın etkisi ile oluşan bir varis oluştu sol ayağım da bazen yürürken ağrı yapıyor. 
Çok fazla düşünüp kendimi etkilemesem de herkes de olduğu gibi bir erken doğum korkusu da olmuyor değil. 
7. Aya girmemizle okuduğum kitaplar araştırdığım sayfalar bunu beynime endeksledi. Gidip bir sırt çantası alarak başladım bu işe de içini de doldurup arabaya bırakacağız diye planladık. Her ihtimale karşı. 


Düğün öncesi de öğle aralarında çıkıp kına, sepet vs.. Alırdım şimdi öğle aralarında çanta, beşik, araba falan bakar olduk. :) zaman geçiyor, önümüze hep başka telaşeler çıkıyor. 
Hayat güzelliklerle dolu güzel düşünelim güzel olsun...


Göbeği açık hamile ve kızı Lina' dan
sevgiler, saygılar,öpücükler ... :-) 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼