Linaya kavuşmaya 7 hafta kala ;)

32-33. Haftalara gelmişiz geçiyoruz Ay balam ! 

Merhabalar öncelikle aldığım duyduğum yorumlar için teşekkür ederim herkese keyifli şeyler duymak enerjimi daha da arttırdı. ☺️ 
Sanırım artık doğumdan önce yazdığım son 3 veya 4. Blog falan olacak bu yazı. Böyle düşündükçe daha da heyecanlanıyor insan. 

Geçmez sandığımız, daha çooook var dediğimiz haftalar meğersem dönüp bakınca hızlıca geçmiş. Anne - Baba olma yolunda birbirimizi ne kadar desteklediğimiz, geliştirdiğimiz, planlar hayaller kurup mutlu olduğumuz, ellerimizi daha çok ve daha sıkı tuttuğumuz tam 32 hafta geride kalmış... 


-Zorlandığım tek haftalar bu son haftalar oluyor. Sona yaklaştıkça zaman geçmiyor gibi geliyor. Veya hayalini kurdukça insanın hemen o zamana gidesi geliyor... Artık yaz gelmeli Lina gelmeli ve tatil yapılmalı... 
Her geçen hafta Linayı bana yakınlaştırırken, Annelik hallerimi, maceralarımızı düşündükçe de içim kıpır kıpır, gözlerim dolu dolu oluyor bu aralar... 


Alışveriş dönemini tamamladık kısa bir süre için :) sonrasını inşşş Linayla deneyerek alıcaz :) doğmadan 6 adet saç bandına sahip kendisi :)) 
Birini ameliyathaneye götürüp çıktığı an al bunu tak diye veresim var hemşire teyzesine  :-)

Geçtiğimiz hafta Linanın işlerini bir kenara bırakıp kalan zamanı sadece ders çalışarak geçirdim. Ben ders çalışırken bonbonellada Mozart amca dinledi :) 
yamuk karnım çok meşhurladı son dönemlerde, dışarıdan bariz belli 😁 Kızım neredeyse hiç düzgün durmuyor sürekli karnım ya sağdan ya soldan şiş duruyor yaslanıyor bir güzel,  keyif yerinde kıpır kıpır maşşş 😆😊 

Artık geceleri uykum çok dağınık rahat uyuyamıyorum, nefes alış verişim zorlaştı bildiğiniz yuvarlanmaya başladım. ;) birde hala ve hala makat pozisyonunda keyif yapan bir kızım var benim. Sağ olsun bazen bir geçiriyor 15 dk da bir wc deyim. Bu aralar yine en çok vakit geçirdiğim alan oldu Maalesef yapacak bir şey yok... :)  Rapor için gittik muayeneye bu hafta. Kontrolümüzü olduk bakmadan rapor verip gönderilecektik ama ben böyle şeylere pek tahammül edemediğim için, Gergin bir kontrol oldu,Öyle hissettim. Yaptırdım çok şükür bir sıkıntı yok ısrarla işe devam ediyorum :) Zaten etme dese de kendi bildiğimi yapıyorum. Oda ayrı bir konu :) Olumsuz düşünen biri olmadım hiç. Döner diye düşünüyorum daha dönmezse de herhalde Annesine çekmiş inat olacak derim :) Şaka maka büyüteceğim bir şey yok sağ salim sağlıklıca gelsin tek istediğim Gerisi teferruat ... 
Lina iyi 2.055 kilosu da maşşş :) 
44 cm de boyumuz var. Linada da Bende de yolunda her şey. Çok büyüyen karnım Herkes tarafından dikkat çekiyor. Özellikle öğrencilerin çok bomba sözlerini duyuyorum son zamanlarda. :) 

Bahar geldi ! Yeşillendi renklendi etraf. Havalar güzel, kokular misss..Baharı atlayıp hemencik yazı yaşamak istesede ruhum. Her şey zamanın da güzel, Bol boll tadını çıkarmalı diyorum... Lina için yazdığım bir yazının blog'da da kalması için tekrar ekliyorum sonuna ;) 

Görüşmek üzere Sağlıcakla kalın ... ;) 

Selam Kızım

Sen içeride seni neyin beklediğinden bir haber keyifle uzanırken. Ben sürekli tekmelerinle ordan oraya kayışınla hep seni izler oldum. smile ifade simgesi İnsan görmeden de öZleyebiliyormuş meğersem. Aylardır seni özlüyoruz kızım. Babanla oturup beşiğine bakıyoruz içinde minnacık nasıl olur diye hayal edip varmış gibi sesler çıkarıp seviyoruz smile ifade simgesi Baban arabanı evin içinde hın hın hınn diye sesler çıkartarak evde gezdiriyor. Umarım sen geldiğinde beraber büyürüz
Aramızdaki tek engel olan deri tabakasının ortadan kalkmasına sayılı günler kaldı baby. Benim hareketliliğimden heyecanımdan olacak ki nedense 40. Haftaya kadar durmayacaksın gibi geliyor sağlığınla gel annecik. Her hareketinle heyecanlanışımızı, babanı sürekli 'aşkım bak bak bakk ' diye dürtme mi, sana her dokunduğumda bana tepki vermeni özleyeceğim belki de.
Ama geldiğinde bir gülüşün, kedi gibi ağlayışın bile bunları unutmama yetecektir Eminim ... Bel ağrısıyla yaşamaya alışmış olmama, uzun bir süredir diz kapaklarımı görmüyor olmama, dolaptaki kıyafetlerle uzun uzun bakışıp yine dönüp dolaşıp rahatlarını seçmeye, yataktan yuvarlanarak kalkmaya, her yerin yastık olmasına smile ifade simgesi babanın kan ilacı diye sürekli peşimde gezmesine hepsine alışmış olsam da. Biliyorum ki dünyaya gözlerini açtığın o an bizim hayatımızı değiştirecek, varlığınla bize dünyanın En güzel, en tatlı yorgunluklarını yaşatacaksın kızım !
Şimdi ve uzun zamandır tek dileğim Sağlığınla gel.
Sabırsızlıkla seni bekleyen
Annen...







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼