Hamilelikte Annelik gibi hep toz pembe değil tabi ;)

Hamilelik de Annelik de tabi ki hep toz pembe değil. ;)  Güzel şeylere ulaşmak hep zorluktan geçer. Buda öyle bir şey aslında.Zor kısmı elbette var  Sadece olayın sonuç kısmı o kadar güzel,heyecanlı, mutlu ki Gebelik kısmına odaklanıp kalmak pek doğru olmuyor.

Oysa ki; 
geceleri sürekli tuvalete kalkmak, uykunun darmaduman olması, Mide yanmaların, Ellerinin ayaklarının şişmesi, karnının bir basket topu büyüklüğünü geçmesi ;)
Yataktan tek başına kalkmanın epey güç olduğu, koltukta yana kıpırdamak için çok hamle yapman gerektiği ( ve kumandaya ulaşmaktan vazgeçip Tv'de ne açıksa onu izleme gerçeği 😁)  gün geçtikçe kıyafetlerini sadece uzaktan izleme gerçeği, İlaç sorumluluğunu kazanmamış biri için o kan ilaçları takibi, Nadiren de olsa varislerinin oluşması, ilk aylar da daha fazla olan o halsizlik, sabah uyandığında belinden sırtından bir Tır geçmiş hissi, karnın çatlamasın diye yağlanmaların, bla bla blaaa... Tüm vaziyetler böyleyken evet kolay iş değil bu Hamilelik 😕😊 ;) 

Neyse ki Düşünebiliyoruz, Bilinçliyiz ! 

Düşünce gücü diye bir şey var ve benim buna inancım çok. Çok şükür bomba gibi bir hamilelik geçirdim. Tamamen keyfini çıkarıp yan gelip yattım diyemem kesinlikle.💃🏻😊 
Aksine Çalışarak geçirdim ve günlerimizi eğlenceye çevirdik anın değerini bildik eşimle. 
 Bir engel olarak görmemelisin hamileliği, İnsan en iyi kendini etkiliyor düşünceleriyle. En iyi ilaç da kendinsin gerçekte..
Hamilelik hastalık değil. Keyifle geçireceğiniz ömrünüzden sadece 9 ay 😉 
Bunlar benim Naçizane düşüncelerim tavsiyelerim. 
Ben özleyeceğim seni gebelik anılarım içimde ki mutluluğun öyle büyüktü ki hiç biri beni ve enerjimi etkilemedi.
 Mutlu gebelik mutlu bebişler getirsin herkese sevgiyle kalın 🙏🏼☺️🙋🏻 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼