14. Hafta :) 🙏🐤🐦

Biiiiz 14 haftalık olduk bileee ...
Karnımda bir minik var ve beraber büyümeye başladık :)
Hala çok fazla aşerme bişeylerin gözümün önüne gelmesi
gibi bi durumum olamadı. Bariz kilo aldığım da belli
Değil henüz, fakat karnım kaşınmaya başladı
Babiş de bize kremler aldı başladık kullanmaya bu hafta ;-)
Yavaş yavaş ben buradayım anne diyor. Ama halaa ni kıpırtı
Hissetmiş değilim. Daha doğrusu şöyle bi gün hisseder gibi
Oldum ama emin olamadım çok heyecanlandım ve o
Ben buradayım diye bir tekme atana kadar susmaya karar
Verdim ;) senden gelicek o tekmeyi bekliyorum miniğimm..
19. Aralık cuma günü randevumuz var veeeee doktorumuz bize
Cinsiyetimizi söyleyecek artıkk ... :)) 🙏
Çok ama çok heyecanlıyım sabırsızlıkla bekliyorum.
Birde dokunsalar ağlayacak gibiyim bu hamileleik hormanları
Beni ele geçirmiş durumda. Eşim bir arabamız var ve
bebeğimiz geliyor. Dediğinde arkamı dönüp feciii ağlamaya
Başladım. :)))  çok komik ama daha düşündükçe de ağlayacak
Gibi olduğum bir anı oldu bize ... İşte böyle 14 haftamız geldi geçiyor bile..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼