Hamileyken Sauana mı ?

Hamile kafası diye bir şey var Arkadaş !
Ben bunu bilir bunu söylerim ! 
Niye mi ? Yukarı bir dolaba uzanamazken,sıcak su torbası, çatlak kremleri, vitaminler ilaçlar bu kadar özen gösterirken pazar saunası nereden çıktı ? 
Doktorumuz yüzmeyi önerdiği için Eşimle hafta sonu havuza indik su ılık geldi beni tatmin etmediği için üşüyüp saunaya daldık bir güzel ! 
Yavrum evladım genelde sauna kapılarında ne yazar ? 
Hamileler giremez ! 
Tabi ben kendimi daha hamile gibi hissetmediğim den unutup daldım içeri. 
10 dk geçti bende bir gram ter yok. 
Aşkım hahah sen duramıyorsun ben daha dururum hiç terlemedim diyen ben :)
Bir saat sonra dünyam değişmiş ayarlarım oynanmış gibiydi 😳 
Başım ağrıdan çatlıyor mide bulantısından çıkartıyorum kolumu kaldırmaya halim yok... Ta ki 2 şişe serumu yiyene kadar ...
Ter atmayan insanlarda sıvı kaybı daha çok  olurmuş ve sıcak ortamda rahmin açılması tabi ki yüksek olduğu için çokta tehlikeli. Allah korudu bizi diyorum tamamen başka da bir şey demiyorum..   Benim dengem şaştı ama çok şükür fındığımız iyi .. Anlayacağın yavrum nası bir anne babaya düştüğünü daha bilmiyorsun. 😁 bizim için çok şükür bir anı olarak kaldı. Eşimle birbirimize bakıp güldüğümüz.
Demem o ki ... Hamileyken hamamdan saunadan sıcak yerlerden uzak durun... Sakın unutmayın artık 2 kişisiniz ... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼