Kocama aşık 2 kişiyiz artık !

Geldi çattı randevu günü her zaman böyle heyecanlanacak mıydım ? 
Yoksa cinsiyeti bu sefer öğreneceğim diye mi sabahın 6 sında heyecandan kalktım ?
Her zaman dualarımız sağlıklı olsun da diye başlıyordu. Mevlam ne eylerse güzel eyler diyorduk hep. 
Ama dualarımın arasına sıkıştırdığım bir şey vardı hep.. 
- Babamla yarım bıraktığım baba -kız aşkını sen eşimle kızıma nasip et 🙏
 hep gönlümden geçende bu içten içe...
Eşimde sağlıklı olsunun sonuna hep -Bak gör Allah senin gönlüne göre verecek hayatım derdi. 
İlk defa annem ve kardeşim geldi görmeye ve hepsinin yüz ifadeleri paha biçilemezdi benim için ...  
Eveeeeet işte doktorumun söyledi müjdeli haber 
Centilmen x’li erkek kromozomlu sperm  benim  x yumurta ile birleşmiş ve her yanı X yapmış ! :) 
Artık değişme olasılığı yok %99 kız geliyor !
 Allah'ım kızımız oluyor. Süsleyip tokalar takabileceğim, rengarenk kokosh kokosh giydirebileceğim bir KIZ ! 
Teşekkür ederim Allah'ım bu mutlulukları yaşattığına.. 
Teşekkür ederim kocam kızımın babası olduğuna ! 

Çok şükür bir sorun yok kızımızda yolunda gidiyor her şey gayet keyifli içeride miniğim :)))



Heyyooo !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼