Göbek değil bebek Bonbonella🌼🌸🌺

Biz büyümeye başladık kızımla ☺️resimde gözüktüğü kadar kocaman olmasa da yavaş yavaş anne bak büyüyoruz demeye başladı 😉 öğle yemeğine kadar açlık hissettiğim sırada yeşil elma yemek mükemmel geliyor.
Tabi kızım büyükçe hormonlarım da arada ses çıkarıp
- Hopp!  Biz de buradayız daha gitmedik der gibi halleri var. Arada yokluyorlar sağ olsunlar 😭
Veee bugün bir gelişme daha progestan ilacının sonunu aldım ve bitti 👏

Meşhur rüyalarımdan söz etmeden geçemeyeceğim. Her gün sabaha kadar film çekiyorum üstelik kaç seans! Kaç kez doğurdum rüyamda şimdiden bilemezsiniz..:) bazen uyanıyorum tam ortasında rüyanın uyuyup devam edeyim diyorum tekrar kaldığım yerden devam ediyorum gerisini siz düşünün 😁
 Eşimle İnternet de girmediğimiz sayfa kalmadı ama hala Bebişe isim bulamadık. Ama takma ismi şimdiden hazır 😉 bonbonelle diye bahsedeceğim artık içimdeki minikten 🌺

Yavrum annen şimdiden seni seveceği sözleri isimleri bile içten içe söyleyip yaşıyor kucağıma gelince yaşanacak olan sevgi patlamasından sakın korkma diye karnımdayken hazırlıyorum seni 😉

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marmaris Notları 😻✔️

Bizim eve Gökten bir Lina düştü 😉🎀💞

Lina 2 yaşında Çiçeç Böcüç 🙋🏼